Založ si blog

Archív: júl, 2015

Tak jsem zase dostal e-mail

Tak jsem zase dostal e-mail od přátel a to se žádostí ,abych ho přeposlal .Já vím ,že to už asi není nikterak aktuální ,ale za přečtení to snad stojí ,to si posoudíte sami . Předvídal a věštil nebo ty ku…vy velmi dobře znal…? Karel Kryl Karel Kryl už dávno věděl, jak to s naší slavnou republikou dopadne aneb že by hymna další revoluce ? […]

Pokračovanie článku

Střípky z chatařského období 4

Tak dnes uzavřeme kapitoly zima na chatě a přidáme tam pár fotografií .Všechny fotografie jsou moje vlastní ,focené v průběhu práce na horách .V tomhle vyprávění skočím dvě zimy dohromady ,protože už toho víc nebude a potom přijde rok 1989 a další změny v životě . Přechod zimy 1987 na 1988 nebyl tím šťastným obdobím .Mému milovanému tchánovi vypršel čas […]

Pokračovanie článku

Střípky z chatařského období 3

Prezidentská chata autor foto Senohrábek Tak tohle byla prezidentská chata ,přezdívaná „Vrzalka“, a to proto ,že vše bylo ze dřeva ,vyschlé ,tak to vše při chůzi a nebo vichřici krásně vrzalo .Ta okna vpravo z Vašeho pohledu byla moje kuchyně .To byla za celou kuchařskou kariéru nejkrásnější kuchyně .Ne vybavením ,to bylo poměrně staré ,ale […]

Pokračovanie článku

Střípky z chatařského období 2 .

Zima .Očekávané období od všech ,co se jezdí na hory rekreovat a samozřejmě i od těch ,kteří tam pracují .Chataři ,vlekaři a všichni ,které vydařená zima živí .No, ale ona ta bílá děvčina má různé podoby a rozmary .No, a na tu její drsnější tvářičku si dneska zavzpomínáme . Vašek a Tonda .Dva kluci ,které znali všichni ,kdo měli na horách v péči chaty […]

Pokračovanie článku

Střípky z chatařského období .

V roce 1985 se do podnikové chaty a chalupy nechodilo běžně na občerstvení pro turisty .Ty objekty byly vyhrazeny pouze pro podnikovou rekreaci .Ve své podstatě to byla doba idylická .Mezi chataři nepanovala rivalita ,nebylo tam konkurenční prostředí a tak jsme si i pomáhali .Bylo zvláštní ,jak málo jsme se znali příjmením .To byl Jarda z Fučíkovky ,nebo Pepík z […]

Pokračovanie článku

Tak dnes uzavřu jednu kapitolu dokončením vyznání .

Tak dnes ukončím vyznání a potom třeba budou příběhy o vaření a zážitcích z různých kuchyní .Po svatbě jsme ještě velmi krátkou dobu asi týden pokračovali v tom ,že teď již manželka hrála a já měl hospodu .Najednou jsem se dozvěděl ,že já se hře na jakýkoliv nástroj nenaučím a zpěvem bych mohl děsit návštěvníky hradů jako strašidlo ,tak že manželka […]

Pokračovanie článku

E -mail , který jsem dostal a chci se podělit . Něco na tom bude .

Vždycky může být líp, ale taky hůř. D. Konečně trochu optimismu v tom srabu Nejsme hrdý národ. Jenže jsme tu furt. Přišel Němec, pobyl a zase odešel a my jsme tady furt. Přišel mužik, pobyl, odešel a my jsme tady ještě pořád furt. Přišla Unie, pobude a až se rozpadne, my tu zase budeme furt. Těžko nás porazit, když nebojujeme. A žádný vetřelec […]

Pokračovanie článku

Vyznání – jak jsem potkal životní štěstí

Tak jednu část životních příběhů jsem ukončil .To byla ta horší .Pak přišla velmi zlá ,o té nebudu psát vůbec a přeskočím do roku 1980 .Zase jsem směl dělat řemeslo .Byl jsem hospodský .Všechen čas jsem tomu dával a také jsem tam bydlel .Ne že by se okolo mně netočilo pár kamarádů ,tak jsem nebyl sám ,ale byl jsem hodně osamělý .Přišel leden v osmdesátém […]

Pokračovanie článku

Konec jednoho vzpomínání vzpomínkou na dětství .

Tak jednu kapitolu svého povídání bych chtěl uzavřít vzpomínkou na to ,jak bylo v Praze v době od 1950 do 1952 než jsme museli pryč .Rád bych jen přiblížil to co mně již rozum bral a na co si dokáži vzpomenout .Ano, jsem staromilec, ale trochu jinak .Mám rád skanzeny ,historická centra měst ,kde je něco vidět ,stará auta a motorky a ostatně všechno co dýchá historií […]

Pokračovanie článku

O laskavosti vládnoucí strany v padesátých letech a velkém stěhování – vystěhování .

Opět upozorňuji ,že jsou to moje vlastní vzpomínky .V mnohem širším rozsahu jsou tyto příběhy lidí ,které postihlo to co nás ,popsány v Pamětech národa ,kde jsem také zaevidován nejen jako člen ,ale i ten ,koho se to dotklo .Na začátku jsem uváděl ,že nechci a nebudu psát o politice .Ono tohle snad ani není politika ,ale konstatování faktu .Vzhledem k tomu ,že jsem […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 68848x
Priemerná čítanosť článkov: 2459x

Autor blogu

Kategórie