Založ si blog

Vyznání – jak jsem potkal životní štěstí

Tak jednu část životních příběhů jsem ukončil .To byla ta horší .Pak přišla velmi zlá ,o té nebudu psát vůbec a přeskočím do roku 1980 .Zase jsem směl dělat řemeslo .Byl jsem hospodský .Všechen čas jsem tomu dával a také jsem tam bydlel .Ne že by se okolo mně netočilo pár kamarádů ,tak jsem nebyl sám ,ale byl jsem hodně osamělý .Přišel leden v osmdesátém roce a kamarádi něco slavili .Oni slavili pořád a že pojedou do vinárny a že musím s nimi .No jel jsem .No a teď přichází do hry osud .Ta vinárna měla zavřeno, a tak když už jsme vyrazili ,tak že jedeme jinam .V okamžiku ,kdy jsme do té druhé vinárny vešli ,tak se mně definitivně a od základu změnil život .Teď, to co budu psát bude jako úplný nesmysl ,lež ,nebo já nevím co ještě ,ale slovo od slova je to jen a jen pravda .U kláves stálo neskutečné zjevení .Někdo, o kom víte hned ,že s ním chcete být .Naštěstí tam u stolu seděl známý ,u kterého jsem se mohl zastavit a hledět .No nevím jak jsem se tvářil ,ale moc inteligentně asi ne .Ale hleděli jsme oba .No, povedlo se nám společně pozvat slečnu na sklenku ke stolu .No, šla asi jen ze zdvořilosti ,ale šla .Pak jsem jezdil pravidelně po zavírací hodině u mně v hospodě za ní .No za ní .Když se mnou prohodila pár slov ,tak to byl svátek .Tolik džusu co za tu dobu jsem nikdy nevypil ,ale jezdil jsem autem ,tak to jinak nešlo .Začátkem února jsem dokázal vyslovit pozvání na mé narozeniny, zase na oplátku ke mně do hospody .No slíbené jsem to měl .Ale .Já se v kuchyni nastrojil jak na vycházku a přitom jsem vařil .No uplynula doba ,kdy jsme se měli sejít a ono nic .Asi tak o tři hodiny později zazvonil telefon a děvče volalo a omluvila se ,že nutně musela k rodičům .Tenkrát mobily nebyly a telefon na stole .Na sporáku pánev a v ní objednávka pěti řízků .Štěstím bez sebe ,že zavolala jsem povídal a povídal a z pánve se kouřilo ,řízky hořely ,číšník koukal a myslel ,že jsem se zbláznil a já se při tom tvářil úplně spokojeně .Řízky shořely ,ale já měl domluvené rande .V Praze na super místě ,na Malostranském náměstí .Co myslíte .Zase nepřišla .Rozhodl jsem se ,že pojedu za ní, dám jí velikou kytku a omluvím se za obtěžování a bude to .Jel jsem zpátky a druhý den po práci jsem samozřejmě jel znova bez kytky a bez odhodlání .Zasedl jsem ke stolu a dal si něco k jídlu a trochu jsem se tvářil uraženě .Moc ne .Zapomněl jsem ,že kromě těch kláves hrála ještě na klarinet ,saxofony a flétnu .No a za chvíli se ozvala moje milovaná skladba .Bylo po trucování .Dohrála a přiběhla se podívat co jím .Tak jsem se rozdělil .No, ono to děvče má krásné modré oči a to se člověk nemůže zlobit .Ale tentokrát jsem věděl ,že to rande klapne .A klaplo .Opět na stejném místě .U maminky jsem se napucoval a vyrazil .Dorazil jsem o půl hodiny dříve a ozvalo se „no prosím Vás kde jste ?“ Ono to děvče už tam bylo .To jsme si pořád vykali .Prošli jsme celou Malou stranu a uličky Starého města a šli jsme na večeři do vinárny ,kde jsem kdysi vařil a měl jsem tam známé .Ono se tam dalo jít jen na rezervaci, jinak bylo pořád plno .Tak jsme pomalu večeřeli ,povídali a já se zeptal .Nevzala by jste si mně ?Odpověď byla nečekaná .Vzala .Upozorňuji ,že jsme si stále vykali a nedali jsme si ani pusu .To rande bylo hodně dlouhé ,protože jsme jen povídali jeden o druhém .Kamarád ,který tam dělal číšníka měl manželku na Staroměstské radnici .Zeptal jsem se ho ,jestli by mně nezařídil na Staroměstské radnici svatbu .No asi ano povídal .A kdy by to mělo být ?No povídám .Včera bylo pozdě .No tak šel zavolat manželce .Tohle bylo koncem února .Přišel a povídá ,manželka se ptá ,jestli by Vám stačilo 5 dubna .No muselo to stačit .Tak jsme se po necelých třech měsících vzali .No já jsem byl tak natěšený ,že jsem si spletl Smíchov s Holešovicemi a navrhl jsem ,že půjdeme pěšky .V noci ,mrzlo jen praštělo a šli jsme 7 km pěšky .Budoucí ženu jsem doprovodil domů ,rozloučili jsme se a já vyrazil domů .Do Podolí .9 km .Dorazil jsem domů ,kdyby do mně někdo ťukl ,tak jsem se rozpadl ,jak jsem byl na kost promrzlý ,nevím ,proč jsem si nevzal taxíka .Maminka se zeptala, tak co a já oznámil ,že se budu ženit .Kdy ?Řekl jsem datum a moje zlatá máma prohlásila :tak to musíme jít koupit látku na svatební šaty a já si jí obléknu .A pak se zeptala, kdy že jí vlastně uvidí .No já jenom prohlásil, mami ta má takhle velikánské modré oči a maminka prohlásila .No, tak jak to ukazuješ ,tak má bazedovku .Samozřejmě že to bylo myšleno s láskou .No a když jsem svojí budoucí manželku dopoledne přivedl ,tak jí maminka objala dala jí pusu a prohlásila :žádné vykání a já si Tě musím změřit a půjdu koupit látku na šaty .No a tím bych pro dnešek skončil .A jak píši vždycky .Jestli bude čtení ,tak budu pokračovat .

Akce pro ty nejubožejší.

05.10.2017

Dnešní den byl poněkud zvláštní. Jsme úplně malinká obec. Ale máme tu zámek, a maličkou kapli, která je v rodinném domku. Ale také je tu soukromá ubytovna těch, kteří asi v životě všechno ztratili. Není s nimi problém, protože majitel té ubytovny se o ně opravdu stará a hodně pracuje s farností. Tolik na úvod. Protože se ví jaké jsme se ženou vykonávali [...]

Tak další období 2

22.08.2015

No tak jak jsem psal ,stal jsem se podle jiných důležitou osobou v dost vysoké funkci ředitele .Ale mohu Vás všechny ujistit ,že jsem si nikdy v životě nepřipadal tak hrozně zbytečný .Na všechno tam byl někdo jiný a já neměl celé dny co na práci .Do té doby jsem byl závislí na tom ,co si se ženou zařídíme ,to máme ,hodinky byly tím nejdůležitějším (mimo jiné [...]

Tak jdeme do dalšího období .

20.08.2015

Naposledy jsme se rozloučili před naší sametovou revolucí ,která nám všem změnila život .Někomu k lepšímu ,někomu k horšímu a někdo zůstal tak nějak na stejném .Já nějak pořád nevím, jak moc se to dotklo nás .No, ale uvidíme ,co z toho mého psaní vznikne .Jestli ta změna byla ku prospěchu . Nějak nás ta velká změna trochu zaskočila .Nevěděli jsme si s tím [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 68967x
Priemerná čítanosť článkov: 2463x

Autor blogu

Kategórie